maandag 30 oktober 2017

                      
Veel mensen vieren dezer dagen het uit Amerika en Ierland over gewaaide
 


Een man gaat naar een tovenaar en vraagt hem of hij een vloek kan wegnemen die meer dan 25 jaar geleden over hem is uitgesproken. De tovenaar antwoordt: "Misschien, maar dan moet u me precies vertellen hoe de vloek luidde." De oude man zegt: "Die luidde: Dan verklaar ik u hierbij man en vrouw………".


Een man wil een kasteel kopen. Hij zegt tegen de kasteelheer: "Ik heb gehoord dat het hier spookt. Is dat zo?"
Waarop de kasteelheer antwoordt: "Wat een onzin. Als dat zo is, dan zou ik het moeten weten. Ik woon hier tenslotte al meer dan 500 jaar."

Jantje logeert bij opa. Midden in de nacht moet hij naar de wc. Hij gaat naar zijn opa om te vragen of hij even naar de wc mag. Opa zegt dat Jantje dat maar beter niet kan doen, want 's avonds zijn er beneden altijd spoken. "Maar dat maakt niet uit hoor," zegt Jantje, "ik moet zo nodig." Als Jantje beneden is ziet hij een spook voor de wc-deur staan. Het spook zegt: "Pas maar op, ik ben het spook van vlees en bloed." En dan zegt Jantje: "Ja dat zal wel, maar ik ben Jantje die nodig poepen moet!"


Er komt een skelet bij de dokter.
Zegt de dokter: "Bent u niet een beetje laat?"
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten