maandag 11 september 2017


Zat ik gisteravond heerlijk voor de TV te genieten van de reclame bij de comerciëlen. Werd het af en toe onderbroken door voetbalfragmenten…..


Vanuit een reclamespot voor bloemen zegt de verkoper:
"Koop vandaag nog bloemen voor uw geliefde!"
Een vrouwelijke kijker denkt bij zichzelf:
"Ja, aan de getrouwden denken ze weeral niet!"


Ik heb ontdekt waarom ik zo moeilijk vermagerde. Ik waste me regelmatig met shampoo. maar toen zag ik dat ze reclame maakten met de slogan : “Geeft meer volume en overvloed”.
Ik ben nu overgeschakeld op een afwasmiddel. De tekst op het etiket is veelbelovend: verwijdert alle vet, zelfs het meest hardnekkige!


Een echtpaar winkelt in de plaatselijke Colruyt. Op een bepaald moment neemt de man een bak Duvel en plaatst die in het winkelkarretje.
"Wat denk je dat je doet?" vraagt zijn vrouw.
"’t Is een koopje schat, 22 euro, want den Duvel staat in reclame", antwoordt hij.
"Zet die bak maar snel terug, we kunnen ons dat echt niet veroorloven", zegt de vrouw.
Dus hij doet dat en ze vervolgen hun weg tussen de rekken.
Een paar gangen verder neemt de vrouw een pot gezichtscrème van 50 euro en zet die in het winkelwagentje.
"Wat denkt ge dat ge doet?" vraagt de man.
"Dat is voor de verzorging van mijn gelaat schat. Die crème gaat er voor zorgen dat ge me beeldschoon zult vinden."
Waarop haar man reageert:
"Kom, zet dat maar terug! Dat doet een bak Duvel ook en dat voor de helft van de prijs!"



 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten