maandag 18 september 2017

Een pompeuze nieuwe kolonel in de luchtmacht zit in zijn nieuwe kantoor. Hij neemt net plaats achter zijn nieuwe bureau, als op de deur wordt geklopt. Zich bewust van zijn positie en om indruk te maken pakt hij snel de telefoon, en roept de man ondertussen binnen. "Jazeker Generaal, ik zie hem vanmiddag nog en ik zal uw boodschap doorgeven. Verder bedankt voor uw goede wensen", zegt hij in de telefoon. Dat zal indruk gemaakt hebben, denkt hij. "Wat wilt u", vraagt hij aan de man. "Niets belangrijks meneer", zegt de man, "ik kom hier slechts de telefoon aansluiten"

Een blondje ligt te vrijen met de beste vriend van haar man als plots de telefoon gaat. Ze neemt op en luisterd naar wat er tegen haar gezegd heeft.
Nadat ze heeft opgehangen, vraagt de vriend wie ze aan de telefoon had ;"O," zegt het blondje "dat was Harry . Maar schrik niet, die komt voorlopig niet thuis. Hij zit met jou te kaarten.''


Op een fijne avond keek een vrouwtje naar een griezelfilm op tv. Plots ging de telefoon, ze nam op. Een man zei: Ik ben de man met de bloedende vinger ik zit nog 5 straten van u. De vrouw was niet echt bang maar toch sloot ze alle deuren en ramen. Plots nog eens de telefoon. Weeral zei een man: Ik ben de man met de bloedende vinger ik zit nog 2 straten van u. Ze was nu wel al wat ongerust en stak alle lichten aan. trrrrrrringgg!!!. Nog eens de telefoon ze nam op:Ik ben de man met de bloedende vinger ik zit in u straat. Ze was erg bang nu. Keek nog eens of alles op slot was en ging in een hoekje gaan zitten. Plots de deurbel. Met bevende handen deed ze de deur open. Een klein jongetje stond voor haar deur en zei: Ik ben de man met de bloedende vinger, hebt u soms een pleister voor me?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten