maandag 28 augustus 2017

Mijn neef en zijn vrouw verwachten zeer binnenkort hun derde kindje. Het was de verwachting dat het in augustus geboren werd; de kleine mag dus wel opschieten.....

Een man aan de bar in een café zegt: "Ik ben drie keer met vakantie naar Spanje geweest en alle drie de keren bleek mijn vrouw later zwanger." De barkeeper zegt: "Dan ga je de volgende keer toch naar een ander land?" De man schudt zijn hoofd. "Nou nee," zegt hij, "ik denk dat ik haar voortaan meeneem."



Twee jongentjes lopen tegen elkaar op te scheppen de een zegt: "ik heb mijn moeder zwanger gemaakt" Zegt de ander: "hoe heb je dat gedaan dan" Zegt de een weer: "ik heb de pil omgeruilt voor asprientjes"

Een klein meisje ziet een zwangere vrouw. Ze vraagt haar: "wat zit er in jouw buik?" "Een baby", antwoordt de vrouw. Meisje: "Houd je veel van die baby?" Vrouw: "Ja, ontzettend veel!" Meisje:  "Waarom heb je die dan opgegeten?"


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten