woensdag 2 november 2016

gedicht toilet papier


Toiletpapier gevraagd...

Soms zit je in een vreemd land op de plee,
En ontdek je het papier is op...
Je boodschap was nog wel, zo okee!
Maar leeg is de papier-rol-dop!

Wat moet je dan?
Gewoon je broek weer ophalen?
Heel hard roepen tot er hulp komt?
 

 Of de rest van de dag balen?

En weet je wat ik nu zo grappig vind?
Het toiletpapier, bestaat in alle kleuren,
Maar ik zit nu wel zonder hier,
Het is toch om je te bescheuren???!!!

Ik voel me in het vreemde land,
werkelijk, wreed ambetant!
Ik kan misschien effe bellen,
en wat papier bestellen?

Voortaan neem ik zo'n pakkie natte doekjes mee
Ik kijk stiekem door de kier van de deur,
Want ik zit hier nu al zo'n uur of twee...
Er staat verdorie FILE veur...

Dacht al dat ik hoorde kloppen...
Ik neem mijn onderbroek...en veeg...
En zal ze hier in de vuilnisbak stoppen
Was wel een van Calvin Klein,maar het heeft zo moeten zijn


Okee, volgende, komt u maar,
Het duurde even, geen bezwaar
En denk maar niet dat ik hem ga zeggen:
Of vriendelijk ben uit ga leggen

Dat het papier op is... Mijn voorganger deed dat ook niet.

Hij ziet maar dat ie het zelf ziet!!!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten