maandag 9 november 2015


Het vervoersmiddel van deze maand zijn de fietsen met hulpmotors.... de brommers, scooters, solexen en aanverwante tweewielers....


Er loopt een blondine over straat en ze ziet aan de overkant een man lopen met een brommer in de hand dus ze stapt op de man af en vraagt: "Goh meneer, wat is er met uw brommer?" De man zegt: "Me benzine is op." Dat blondje zegt daarop: "Goh u heeft mazzel dat u zoveel van brommers weet, ik was gewoon doorgereden

 

Twee jongens zitten op het schoolplein.
Vraagt de een: "Geloof jij in God?"
Zegt de ander: "Nog wel."
"Hoezo, nog wel?" vraagt de eerste.
"Nou, als ik zestien ben en ik ben nog gelovig, dan krijg ik een brommer van mijn ouders."

Een man rijdt met zijn brommer langs een weiland met een zwart en en wit paard. Plots begint de brommer te stotteren en slaat af. "Een vette bougie", zegt het wit paard. De man kijkt verbaasd naar het wit paard en kijkt zijn bougie na, en jawel hoor, inderdaad een vette bougie. Hij herstelt dit en rijdt verder. Verbaasd als hij is, gaat hij naar de boer en vertelt hem het hele verhaal. "Oh", zegt de boer, "dan heb je geluk dat het zwarte paard zich er niet mee bemoeid heeft, die heeft alleen maar verstand van auto's."
 


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten