maandag 2 november 2015

Het is weer tijd voor de griepprik.....
Half Nederland is weer ziek van de bijwerkingen, want:
Dus gaan we deze week eens bij de dokter langs....
***************

Mevrouw Jansen gaat naar de dokter, na onderzocht te zijn, zegt de dokter: "Bel later in de week even op dan kunt u het resultaat horen". Ze komt thuis en zegt het tegen haar man, en vraagt kun je dat even doen. Hij doet het dan later in de week en belt de dokter. Zijn assistente antwoord de telefoon en vraagt: "Kan ik u helpen?" "Ja dat kunt u." Mijn vrouw heeft bloed gegeven voor een test en ze wilde graag het resultaat hebben. De assistente vraagt haar naam en geboortedag en zegt dat ze even zal kijken. Ze komt terug aan de telefoon en zegt dat het niet erg makkelijk is, want ze heeft 2 dames Jansen met dezelfde voorletters en geboorte data. "Tja", zegt meneer Jansen: "Hoe kom ik nu te weten wat er aan de hand is?" "Wel", zegt de assistente, "de ene mevrouw heeft Alzheimer en de andere heeft aids, neem uw vrouw mee naar de markt en laat haar achter, ga naar huis, komt uw vrouw thuis, ga er dan niet mee naar bed. Het kan gevolgen hebben......"

Loopt een man over straat met een hele grote ton. Deze ton is zo groot dat hij hem voor zich uit rolt over de straat. Ik zie hem lopen en ga naar hem toe om te vragen wat hij met die ton doet. De man vertelde dat hij drie maanden geleden bij de dokter was geweest. Hij moet nu naar de dokter terug, en moest zijn ochtendurine meenemen.

Komt een mevrouw bij de dokter en zegt: (wrijvend over d'r borsten), "Dokter, dokter ik weet niet wat er is maar ik heb zo'n jeuk aan mijn watermeloenen". Dokter smeert er een zalf op en zegt: "kom morgen maar terug". Volgende dag komt de vrouw (wrijvend over d'r kruis) bij de dokter terug en zegt:" Dokter, dokter ik weet niet wat er is maar ik heb zo'n jeuk aan mijn perzik". Dokter smeert er een zalf op en zegt: "Meisje, volgens mij is het een FRUITVIRUS want plotseling heb ik ook zo'n jeuk aan mijn
banaan...."









Geen opmerkingen:

Een reactie posten