donderdag 28 mei 2015

Over rozen is weinig 'humor' te vinden. Ik heb dan ook mijn  best gedaan om iets te vinden: en onthoud dit:
 
Het leven gaat niet altijd over rozen...........
..................er zit ook wel eens een tulpje tussen.....

Een man komt thuis met een bos rozen. Zegt zijn vrouw: "Oh, dan moet ik vanavond zeker weer met mijn benen wijd?" "Hoezo?", antwoordt de man, "heb je geen vaas dan?"
Op het politie bureau in Amsterdam staat de telefoon roodgloeiend van de belletjes van mensen die klagen over een man die rozen gooit op de trams. De politie rukt uit en gaat er direct naar toe, ze kijken het een tijdje aan en zien inderdaad dat de man telkens een bos rozen tegen elke tram gooit die langs hem rijdt. Ze arresteren de arme man en vragen om uitleg.
Waarop de man zegt:
"Mijn schoonmoeder is laatst dood gereden door een tram, maar ik weet alleen niet welke!"


Twee rozen staan in een bloemenveld. De een zegt tegen de ander: "Heb je lekker geslapen?" Zegt de ander: "Ja, ik sliep als een roos!"

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten