maandag 6 april 2015



Vandaag, op paasmaandag, paasmoppen.... met veel, héééééél vééééél eieren!!!
Het is zondagmorgen en de familie zit aan het paasonbijt. Jantje zegt: "Mammie, mijn ei smaakt zo vreemd." Moeder reageert boos: "Houd je mond en eet het op. Over het eten mag niet worden gezeurd."
Jantje eet door, en vraagt een minuutje later: "Mammie, moet ik het snaveltje ook opeten?

De haan komt in het kippenhok en duwt een gigantisch struisvogelei voor zich uit. Goedemorgen dames," zegt hij tegen de kippen, "ik wil niet drammen hoor, maar ik wou jullie toch eens laten zien wat men elders zoal presteert."

afbeelding 40987 in Pasen 87x107, 12924 bytes

De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als ik 2 eieren op tafel leg, en jij legt er 3 bij, hoeveel eieren hebben we dan samen?" Waarop Jantje antwoordt: "Maar juf, ik kan helemaal geen eieren leggen!"

afbeelding 16367 in Pasen 116x102, 6646 bytes

Een ei vraagt aan een ander ei: "Hallo, hoe is het tegenwoordig met je vader?"
"Goed," antwoordt het andere ei, "hij is nu advocaat.afbeelding 40957 in Pasen 108x52, 2865 bytes

 
 
 


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten