maandag 13 april 2015

trekker moppen.

Deze week:

Komt een man bij een boerderij, belt aan en er doet een klein jochie open. De man vraagt of zijn vader thuis is, waarop het jochie antwoordt: "Nee, is overreden door een tractor."
De man vraagt vervolgens of zijn moeder misschien thuis is. "Nee, is overreden door
een tractor."
"Zijn je opa of oma dan thuis?" Zegt het jochie: "Nee, zijn overreden door een tractor."
"Maar", zegt de man, "wat doe je dan zo al overdag?"
Jochie: "Tractor rijden!"

Twee boeren zijn tegen elkaar aan het opscheppen.
zegt de ene boer tegen de andere boer:
"Als ik met mijn tractor om mijn akker heen moet rijden dan ben ik twee dagen aan het rijden."
Zegt de andere boer:
"Ja zo'n tractor heb ik ook gehad."

Een boer rijdt op zijn tractor al slingerend door een Gronings dorpje. Hij zit in zijn cabine en zo te zien vermaakt hij zich prima. Achter hem rijdende agenten vinden het welletjes en besluiten om de man aan te houden.
Luid zingend opent de boer zijn cabine en roept: “Wat een techniek hè, in Hilversum draaien ze muziek en ik kan het hier helemaal horen!”
“Ja, ongelooflijk,” zegt de politieman, “en in Schiedam maken ze jenever en ik kan het hier ruiken!”





Geen opmerkingen:

Een reactie posten