maandag 8 september 2014




Kennen jullie dat? Troost-eten?  Jezelf verwennen met lekkere dingen? Chocolade en zo...... Nou..... Deze week wordt het dus verwennerij ten top op deze blog met heel veel chocolade-dingetjes: lekker om te eten en te lezen!

Tante Jo is op visite. Plotseling vraagt haar kleine nichtje Maaike: “Vindt u de chocolaatjes lekker?”
“Ja hoor, heel lekker.” Zegt tante.
“Dat is raar,” zegt Maaike, “want mama zegt dat jij helemaal geen smaak hebt.
  

  Toontje krijgt een stuk chocolade en zijn mama zegt: “Toontje, bewaar het heel goed, dan kan papa er niet aan zitten.”
Toontje: “Ja, mama, dat doe ik.”
Een uur later vraagt mama: “Toontje, waar heb je dat stuk chocolade gelaten?”
Toontje: “In mijn buik, mama.”

Er zit een vrouw in de kerk. Achter haar zit een man en hij tikt haar op haar schouders. Hij zegt: “Mevrouw, uw kunstgebit is uit uw tas gevallen.” Waarop de vrouw fluisterend antwoord: “Dat is niet mijn kunstgebit maar dat van mijn man, maar als ik dat niet meeneem, eet hij thuis alle chocolade-koekjes op!”

Juf zegt tegen jantje: “Je moet je gezicht beter wassen
ik zie zowat wat je vandaag hebt gegeten!”
“Wat dan?” antwoord jantje.Chocoladepasta!
“Fout” zegt jantje,  “Dat was voige week!”



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten