maandag 4 maart 2013



Het voorjaar is in aantocht....Tijd voor een grote schoonmaak!


"Wat wil je later worden?", vraagt de juffrouw op school aan Peter. "Kunstschilder, arts of glazenwasser", zegt hij vol overtuiging. "Ja, maar"; vraagt de juf, welke van de drie het liefst?" Peter: "Kan me niets schelen, als ik maar blote vrouwen te zien krijg."


afbeelding 44936 in Schilders 189x135, 3895 bytes



In een Amsterdams hotel logeert een Amerikaan. Op een dag maakt hij een praatje met de portier; "˜Nederland is een mooi land, maar alles gaat hier veel te langzaam, de treinen rijden te langzaam, de mensen lopen langzaam." Op dat moment raast er een straaljager over. ˜Wat is dat?"", schrikt de Amerikaan. ˜O niks bijzonders, dat is onze glazenwasser die naar zijn werk gaat.



Wat is het verschil tussen een vrouw en en een handdoek?
Bij een handdoek zoek je het droge plekje.




Vier jongens komen te laat op school. Maar ze hebben een excuus. ˜Ik had mijn boeken vergeten, meester, en toen ben ik moeten teruggaan om ze te halen. Maar toen ik ze uit de kast wilde pakken viel de kast om en moest ik eerst alles opruimen", zegt de eerste jongen. ˜Ik moest mijn moeder eerst helpen met de afwas, meester", zegt de tweede jongen. ˜Ik had een bloedneus, meester. Alles zat onder het bloed en dat moest ik eerst schoonmaken, zegt de derde jongen. De vierde jongen begint te huilen.˜Waarom huil je?" vraagt de meester. ˜Omdat die anderen alles al gezegd hebben, meester. Nu kan ik niks meer bedenken...."



Mr Smit vraagt aan zijn baas: Morgen wil mijn vrouw de zolder schoonmaken, meubels verslepen, de garage een grote beurt geven....Kortom, zou ik hiervoor een vrije dag kunnen opnemen?" Onmogelijk!" zegt de baas, "Voor zoiets trivials kan ikje geen vrij geven!"
 Mr Smit: "Bedankt chef!!.. Ik wist dat ik op u kon rekenen!"





Geen opmerkingen:

Een reactie posten