maandag 25 maart 2013


Deze week beginnen we vrij "BLOND"



10 SYMTOMEN VAN DOMME BLONDJES

1) Kijkt 30 minuten naar een pak sinnasappelsap omdat er staat "geconcentreerd".

2) Wordt neergestoken in een shoot-out.

3) Struikeld over een draadloze telefoon.

4) Studeert voor een bloedtest en zakt.

5) doet 2 uur over 60 Minuten.

6) Vind een zaklamp op zonlicht uit.

7) Stuurd een fax met een postzegel.

8) Verkoopt de auto voor benzine geld.

9) Probeert een vis te verdrinken.

10) Probeert M&M`s op alfabetische volgorde te leggen.



Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft.
"Wat is er aan de hand?" vraagt hij. "Nou, ik heb een legpuzzel gekocht,maar ik vind hem zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan deranden ook al niet vinden."
"Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend."Een grote rode haan," :antwoordt ze.

Hij besluit even langs te gaan. Bij aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over...."



Een mooie, blonde dame komt de winkel binnen en vraagt "Meneer,doet u me die TV daar"

Verkoper: "we verkopen niet aan domme blondjes"
Teleurgesteld gaat ze naar huis en verft haar haar rood.Terug in de winkel...
"Meneer,doet u me die TV daar" zegt ze tegen de man Verkoper: "we verkopen niet aan domme blondjes"
Boos weer thuis scheert ze haar hele hoofd kaal en gaat weer terug.
"Meneer,doet u me die TV daar" zegt ze weer tegen de verkoper.
Verkoper: "we verkopen niet aan domme blondjes"
De dame wordt nu echt kwaad en roept "hoe weet u nu dat ik blond ben? ik heb geen haar meer op mijn hoofd"
Tja mevrouw, ziet u..... het is een magnetron.....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten