maandag 3 oktober 2011

Week. Maandag mop

Het thema van deze week, knoop het maar goed in je oren....
Gaat over het gehoor en horen....
Dus vandaag een paar mopjes, waar we misschien wel rode oortjes van krijgen!
                                           
                                                                               



Op een dag werd een Nederlands echtpaar ontvoert door ruimtewezens. Eenmaal bovengekomen kregen zij te horen dat dit alleen maar voor een voortplantings-expiriment zou zijn. Affijn `s avonds word het echtpaar opgesplitst en de vrouw gaat met het mannelijke ruimtewezen mee, zij kleden zich uit en de vrouw begint me toch te lachen en ze zegt “Moet ik het hier mee doen?” Het ruimtewezen slaat zichzelf voor zijn kop en ja hoor 15 cm erbij, zegt de vrouw “Nou is hij wel wat dunnetjes hé?” De man trekt aan zijn oren en voila: lekker dik. De volgende ochtend komt het echtpaar weer bij elkaar en de man vraagt aan zijn vrouw hoe zij het vond, waarop de vrouw zegt “Deze nacht was een van de beste nachten die ik ooit heb gehad: hoe was het bij jou?” Waarop de man zegt: “Ik vond er geen reet aan, de hele nacht lag zij op mijn hoofd te slaan en aan mijn oren te trekken……..”
                                                                                        




Er komt en zwarte man met een wit oor komt een cafe binnen, en besteld bij de kastelijn een borreltje met een biertje.
Daarna vraagt de kastelijn hoe komt u aan dat witte oor?
Nou zegt die zwarte man ik kom uit Kenia en hoor bij de stam van de witte oren.
Een week later komt er weer een zwarte man binnen maar nu met een witte neus.
Hij besteld bij de kastelijn een biertje met een borreltje.
Daarna vraagt de kastelijn hoe komt u aan die witten neus.
Nou zegt de zwarte man ik kom uit Tanzania en ik hoor bij de stam van de witte neuzen.
Weer een week later komt er weer een hele zwarte man binnen maar nu met een witte vinger.
De kastelijn komt naar de man toe en zegt laat me raden je komt ergensuit Afrika en je hoort bij de stam van de witte vinger. Nee zegt de man ik ben schoorsteenveger en ik kom net bij je vrouw vandaan.
                                                       


Een man woont sinds kort in een nieuw appartement en gaat naar de hal om zijn post op te halen. Als hij weer naar boven wil gaan komt er een knappe jonge vrouw in een badjas uit het appartement naast de lift. Ze raken in gesprek en plotseling valt haar badjas een stuk open, waarbij hij kan zien dat ze er niets onder aan heeft. Terwijl het zweet hem uitbreekt, probeert hij constant oogcontact te houden. Na een paar minuten legt ze plotseling haar hand op zijn arm en zegt met zwoele stem:
"Vlug, laten we naar mijn appartement gaan, want ik hoor iemand komen."
Hij gaat met haar mee en als ze de deur achter hem gesloten heeft, leunt ze tegen de deurpost, waarbij haar badjas volledig van haar lichaam glijdt. Als ze naakt voor hem staat fluistert ze:
"Wat vind je het best aan mijn lichaam?"
De man zegt met een rood hoofd en schorre stem:
"Nou, ik denk je oren.
Ze antwoordt verbaasd en ook een beetje beledigd:
"Mijn oren? Kijk eens naar deze borsten, deze dijen en dit kontje! Hoe kom je er in godsnaam bij dat mijn oren de beste dingen zijn aan dit lichaam!?"
Waarop de man stamelt:
"Nou, dat is nogal logisch. Weet je nog dat we in de hal stonden en dat je zei dat je iemand hoorde komen? Nou, dat was ik.........."

                                                           
           
Er moeten 3 soldaten bij de generaal komen; vraagt de generaal aan de eerste:
"Zie je iets aan mij"?
Zegt de eerste soldaat: "U heeft geen oren."
Waarop de generaal kwaad zegt:"Naar buiten en 3 dagen bak."
Komt de tweede binnen en de generaal vraag hetzelfde, zegt de tweede ook:
"U heeft geen oren."
Waarop de generaal kwaad zegt:"Naar buiten en ook 3 dagen bak."
Komt de derde binnen de generaal vraagt opnieuw: "Zie je iets aan mij."
Zegt de derde soldaat: "U draagt contactlenzen."
Vraagt de generaal: "Hoe weet je dat?"
Antwoordt de derde soldaat: "Als u oren had, dan droeg u een bril."

                                                                                               


Geen opmerkingen:

Een reactie posten