maandag 16 juli 2018

moppen vierdaagse



Eens per jaar is het zover.... (of zo ver....)

"Waarom loop je zo hard? Dat doe je anders nooit!"
"Ik kan niet anders. Ik kom net bij de dokter vandaan en die heeft me van achteren een drukverband gegeven en van voren een trekpleister."

Oma en Jantje zijn aan het wandelen tijdens de avondvierdaagse en er ligt een centje op de grond. Jantje wil het oprapen, maar oma zegt: “Nee, Jantje wat op de grond ligt is vies, dat moet je niet oprapen!” Even later valt oma op de grond en ze vraagt aan Jantje: “Raap me eens even op.” “Nee oma,” zei Jantje, “Want u zei net dat wat op de grond ligt is vies.”
Drie mannen praten samen over snelheid. Zegt de eerste: "Volgens mij is het licht het snelste op de wereld  want als je de schakelaar indrukt brandt het licht direct" "Welnee," zegt de tweede, "De bliksem is het snelste op de wereld, want je ziet hem al voordat je de donder hoort." Zegt de derde: "Volgens mij is de diarree is het snelste. Want tijdens de vierdaagse voelde ik een rommeling in de buik. Ik rende als de bliksem naar een dixie aan de kant van de weg. Ik deed het licht aan in het toiletje en moest vaststellen dat ik reeds in mijn broek gescheten had!"






Geen opmerkingen:

Een reactie posten