maandag 3 april 2017



Vrijdag a.s. trouwt er weer eens een nichtje van mij. Geen groot feest, een 'moetje' deze keer. Het feest wordt achteraf gegeven, als de kleine er is, dan kan die er ook van genieten. Wij gaan nu eerst genieten van de humor, zin en onzin van "het  HUWELIJK"
In een hotel beleefd een kersvers bruidspaar hun huwelijksnacht.De volgdendeochtend bij ‘t scheren snijdt de kersverse echtgenoot zich, en hij veegt het bloed af aan het beddenlaken. Zijn bruid ziet dat en wordt meteen knalrood.....
25 jaar later brengen ze hun huwelijksnacht in dat zelfde hotel door. De andere ochtend snuit de vrouw haar neus in het laken. Hij: “Waarom neem je geen zakdoek?” Zij: “Nou, 25 jaar geleden heb jij mijn eer gered ten aanzien van het personeel hier. Nu ik die van jou....”
Een vrouw heeft haar ex-echtgenoot uitgenodigd op haar huwelijk. Tijdens het feest gaat de ex naar de nieuwe bruidegom en vraagt hem op een arrogante manier ; “ En....hoe voelt het om in een gebruikt kanaal binnen te komen? ”
De nieuwe bruidegom kijkt de ex recht in zijn ogen en antwoordt onverstoorbaar: ”Echt, ‘t is ongelooflijk…… , eenmaal voorbij de eerste 6 centimeter is alles splinternieuw!”
Een  man gaat trouwen met een prachtige vrouw die reeds 8 keer is gescheiden. Tijdens hun huwelijksnacht zegt de vrouw: “Zul je voorzichtig met me zijn, ik ben nog maagd”. “Wat?”, zegt de bruidegom verbaasd. “Je bent al 8 keer getrouwd geweest?” "Dat wel, maar mijn eerste man was een vertegenwoordiger en die zei steeds hoe lekker het zou zijn. Man nr. 2 zat in de software. Hij wist nooit hoe het zou moeten werken en beloofde steeds er naar te kijken en er bij mij op terug te komen. Man nr. 3 zat in telemarketing: Ondanks dat hij wist dat hij de order had, wist hij nooit wanneer hij kon leveren. Nummer 4 was engineer. Hij wist de basishandelingen maar wilde 3 jaar de tijd om nieuwste technieken te onderzoeken en te implementeren. Man nummer 5 kwam van de administratie: Hij dacht dat hij wist hoe het moest, maar wist nooit of het nou zijn werk was of dat van een ander. Man 6 was psychiater: Alles wat hij deed was er over praten. Nr 7 was een gynaecoloog: Hij keek er alleen maar naar. Man 8 was postzegel-verzamelaar. Alles wat hij deed was…... geweldig, oh mijn god wat mis ik hem, wat dat betreft.  Maar nu ben ik met jou getrouwd en ik ben zo opgewonden van het idee.” “Da’s mooi”, zei haar negende echtgenoot, “maar waarom???” “Jij zit bij de belastingdienst dus nu ben ik er zeker van dat ik genaaid ga worden!”
 



 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten