maandag 9 februari 2015

Deze week gaan we weer eens helemaal los met het gegeven:
Boer zoekt vrouw! 
 
Yvonne vraagt aan een van de deelnemende boeren: "Wat zoek jij in je toekomstige vrouw? Waar moeten de vrouwen die op jouw oproep schrijven aan voldoen?"
"Nou eh...."zegt de deelnemende boer van BZV, "Ik vind het belangrijk een vrouw te vinden die je helpt in de tuin, lekker kookt en een goede job heeft.  Ik vind het belangrijk een vrouw te vinden die je aan 't lachten brengt.  Ik vind het belangrijk een vrouw te vinden op wie je kint rekenen en nooit liegt.  Ik vind het belangrijk een vrouw te vinden die goed is in bed en dat ook graag met je doet.  En Ik vind het  heeeel belangrijk dat deze 4 vrouwen elkaar niét kennen..........."
Een geslaagde zakenman ziet op t.v. "boer zoekt vrouw" en een knappe boerin die een oproep doet om de man van haar leven te vinden. Hij schrijft en..... jawel hij wordt bij de boerin van zijn dromen uitgenodigd om te komen tijdens de logeerweek. Als hij op de boerderij aankomt, ziet hij komt hij erachter dat de boerin tevens imker is en dat er een hoop bijenkorfen achter de boerderij staan.
"Ik blijf niet langer !" roept hij tegen de boerin, "die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !"
"Ach, welnee zegt de boerin. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korfen en kom na een dag terug. Als één bij je steekt of heeft gestoken mag je mij en mijn boerderij hebben! Dan ben jij de winnaar en gaan wij een weekendje samen weg."
Nou, de zakenman denkt natuurlijk 'Deze kans moet ik pakken.'
De man laat zich in zijn blootje met benen en armen gespreid vastbinden aan een boom en de boerin vertrekt.
Na een dag komt de boerin terug en ziet de zakenman helemaal slap en met zijn koppie naar beneden tegen  de boom aan hangen, daarbij jammerend en totaal uitgeput.
"Mijn god !" zegt de boerin, "ze hebben je toch niet gestoken?""Nee, dat niet" zegt de zakenman.
"Maar die kalfjes daar zijn al 6 keer komen drinken!!!"


Een van de boeren van "boer zoekt vrouw" ging met de vrouw van zijn keuze een weekend op stap op kosten van de KRO.
Dus in het hotel voor eerst de nacht doorbrengen met de 'kersverse boerin'; toch wat onwennig voor de boer.
De vrouw ligt naakt in bed en zegt : "Ik heb het koud!"
De boer haalt een deken en ligt die over haar heen.
De vrouw zegt : "Ik heb het nog koud!"
Boer haalt nog een deken en legt die er ook nog over.
De vrouw zegt: "Mijn vader ging altijd op mijn moeder liggen als ze het koud had in bed!"
Boer zegt : "We kunnen die oude man 's nachts om 3 uur toch niet uit z'n bed gaan bellen ?!?"
 
 




 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten