maandag 27 mei 2013

maandag moppen


Het weer is hier koud en nat......
Weet je wat?
We gaan naar:
SPANJE

Een nederlandse man gaat naar spanje toe. Hij gaat daar stierenvechten kijken. Na het stierenvechten gaat de man naar het cafe naast de arena waar de stieren vochten. De man vraagt de menukaart. De ober geeft hem de menukaart. De man kijkt in de menukaart een ziet dat er alleen maar ballen met soep te eten zijn. Nou die man neemt een kom met ballen soep en hij krijgt een hele grote bal midden erin. Die man geeft aan het einde van zijn diner complimentjes aan de kok.
De volgende dag gaat de man weer naar het stierenvechten. Afloop gaat hij weer naar het cafe en besteld weer een kom soep met ballen.
De man krijgt de bal en ziet dat de bal heel klein is. De man vraagt waarom de bal zo klein is. De ober zegt: "Sometimes the bull dies... sometimes the man..."
Er zit een man aan bar in een cafe en zegt: ik ben drie keer op vakantie naar spanje geweest en alle drie de keren bleek mijn vrouw later zwanger te zijn" De barkeeper zegt:"Dan ga je de volgende keer toch naar een ander land?" De man schudt zijn hoofd. Nou nee "Zegt hij. "Ik denk dat ik haar voortaan meeneem…..
"Wat doe jij in hemelsnaam in Barcelona?" vraagt een oude kennis aan een Hollander. "Ik ben op huwelijksreis", is het antwoord."Waar is je vrouw dan?" "Die heb ik thuis gelaten, anders zou het te duur zijn geworden".
Theodoor is overleden en Fred gaat naar zijn huis om zijn vriend een laatste groet te brengen. In de sterfkamer staat de weduwe van Theodoor bij de kist. Fred kijkt lange tijd naar de gestorvene en zegt dan getroffen: "Wat ziet hij er goed uit!" "Geen wonder," zegt de weduwe, "hij heeft de hele winter in Spanje gezeten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten