maandag 10 september 2012






Voor diegenen die het misschien ontgaan..... Woensdag a.s. kunnen we weer gaan stemmen!

dus als week thema (t/m woensdag): Het nieuwe politieke tijdperk…… (Ofwel…. Gewoon ouwe koek)

Sybrand van Haersma Buma bevindt zich in het stemlokaal, waar een oud vrouwtje voor hem staat. Opeens struiktelt ze, en valt ze op haar rug. Sybrand helpt haar overeind en zegt: "Nou mevrouw, nu ik u overeind geholpen heb, stemt u toch zeker wel op het CDA he?"
"Nou, zegt het oude vrouwtje, ik ben wel op m'n rug gevallen, maar niet op m'n achterhoofd!"
Op het binnenhof in Den Haag zit een Turk gehurkt allemaal grassprietjes van tussen de stenen te plukken. Hij verzamelt de sprietjes in een zak, maar kan het toch niet nalaten om er een paar in z'n mond te stoppen. Emiel Roemer komt net het Tweede Kamer gebouw uitgelopen, ziet de Turk en gaat er naartoe. "Maar mijn beste man," begint Roemer "mag ik vragen wat u daar nou aan het doen bent?" "Ach," klaagt de Turk, "ik maar een arme hongerige Turk zijn… ik  hier eten verzamelen voor vrouw en kindertjes thuis, want ik niet genoeg geld om te kopen…" "Oh, maar dat hoeft toch helemaal niet?" begint Roemer, "Hier heeft u 100 euro, ga maar naar de snackbar en daarna naar de supermarkt om eens fijn een karretje vol te laden." "O dank u wel!!" antwoord te Turk opgewekt. In de snackbar komt hij een vriend tegen (ook een Turk), en vraagt hoe hij toch in hemelsnaam aan dat geld komt. "Nou, in Den Haag was heel aardige meneer. Jij ook grassprietjes eten… jij dan misschien ook geld krijgen." Dus de volgende zit die andere Turk ook op het binnenhof grassprietjes te eten. Maar dan komt ineens Geert Wilders eraan. "Wel, mijn beste man. Wat bent u aan het doen?" begint deze. "Ik honger hebben en niet genoeg geld om kopen eten." antwoord de Turk. "Oh, maar dat hoeft hier niet hoor," antwoord  Wilders, "Hier heb je geld voor een O.V.-kaartje, dan kun je naar de Achterhoek, want daar staat het gras wel zoooooo hoog!"
Wist u dat Bill Clinton hbij de vorige verkiezingen  Mark Rutte een boek heeft.gestuurd om hem te feliciteren met zijn overwinning van de verkiezingen. In het boek staan de gouden tips om een groot leider te worden. Het boek is overigens door Clinton zelf geschreven en heet: How to suck seed!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten