woensdag 30 mei 2012

Vandaag, i.v.m. Pinkstermaandag, de wekelijkse moppen


Stralend zegt zij nadat het stel in ondertrouw gegaan is: "Als we straks getrouwd zijn krijgen we drie kinderen!" "Hoe weet je dat zo precies, liefje?" vraagt de aanstaande bruidegom. "Ze wonen nu nog bij mijn moeder."
                                                        
Trouwen is als naar een restaurant gaan : Je bestelt wat je wenst, dan ze je hetgeen je buurman besteld heeft en wenste je dat je hetzelfde had besteld.
                                                                                       
Het jonge vrouwtje in haar huwelijksnacht: 'Nee, echt waar lieveling, ik heb niet tegen je gelogen toen ik zei dat ik nog nooit met een andere man in bed heb gelegen. Wel in auto's, in het park, op een bak... maar nog nooit in bed!'

                                                                                
Er is een briuloft.
Er is een boer uitgenodigt.
De boer komt binnen en geeft de bruid een hand en knijpt in haar ene borst.
De boer loopt verder.
De bruid denkt wat is dat nou weer, ik zal het hem straks vragen.
Na wat gedronken en gegeten te hebben gaat de boer weer weg.
Geeft de bruid een hand en zegt bedankt,en knijpt dan in haar andere borst.
De bruid vraagt aan de boer:Waarom doet u dat?
Nou zegt de boer, Er is een tied van komen en een tied van gaan.

                                          


                                                                      
                                    
 
 
                                       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten